סיגל איל, מומחית ליחסי ציבור ואסטרטגיות תקשורת, רצתה לשדרג את תדמית המותג שלה ולהרחיב את טווח ההשפעה שלה על תחומי התקשורת השונים. היא רצתה פתרון שיקל על לקוחותיה לגשת למידע על שירותיה וליצור קשר עם הבטחה של מענה מהיר ויעיל.
סיגל בחרה ב'סוואפי – כרטיסי ביקור דיגיטליים' לפיתוח כרטיס ביקור דיגיטלי. הכרטיס ביקור הדיגיטלי הותאם אישית לצרכים הייחודיים שלה, כולל פרטי התקשורת לערוצים שונים וגישה מהירה לפורטפוליו של עבודותיה.
הכרטיס ביקור הדיגיטלי הפך לכלי תקשורת בסיסי בידי סיגל, מאפשר לה וללקוחותיה להישאר מחוברים בכל עת. לקוחות ושותפים תקשורתיים מדווחים על חוויה מקצועית וחלקה ביותר בעבודה עם סיגל, והיא רואה עלייה במספר הפניות ובהצלחות התקשורתיות שהיא מובילה.