אמריקן דרים, חברת מזרונים מובילה, חיפשה דרך לשדרג את אינטראקציות השיווק והמכירות שלהם. הם רצו להציג את עצמם באור חדשני ולשפר את הקשר עם לקוחותיהם באופן משמעותי.
בחירתם ב'סוואפי – כרטיסי ביקור דיגיטליים' לפיתוח כרטיס ביקור דיגיטלי הוכיחה את עצמה כמהלך נכון. פתרון זה הצליח לא רק לתת להם נוכחות דיגיטלית מתקדמת אלא גם לספק כלי שיווקי אינטראקטיבי שמשדרג כל פגישה עסקית.
הכרטיס ביקור הדיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מהשיווק של אמריקן דרים. לקוחות מרוצים מדווחים על חווית שימוש חדשנית ומרשימה, והחברה רואה עלייה בהיענות ובהשגי המכירות. ההשקעה בכרטיס ביקור הדיגיטלי מוחזרת פי כמה וכמה בקשרים חזקים יותר וברשת עסקית הולכת וגדלה