אלמוג יונה, מטפלת רגשית ומאמנת NLP, רצתה להרחיב את ההשפעה שלה ולהגיע לקהל רחב יותר שיכול להרוויח מהשירותים שלה. היא חיפשה דרך להציג את עצמה ואת הפעילויות השונות שהיא מציעה באופן מקצועי ומודרני.
אלמוג בחרה ב'סוואפי – כרטיסי ביקור דיגיטליים' לפיתוח כרטיס ביקור דיגיטלי שיכלול את כל הידע המקצועי וההכשרות שלה, כמו גם מידע על הרצאות והדרכות שהיא מציעה. הכרטיס ביקור הדיגיטלי מאפשר למשתמשים ללמוד על שירותיה וליצור קשר בקלות רבה.
הכרטיס ביקור הדיגיטלי של אלמוג הפך לכלי חזק בייחוד לקידום השירותים שלה, המציע ללקוחות פוטנציאליים גישה קלה ומהירה למידע, ומאפשר להם לשתף את הכרטיס בין חברים ומטופלים פוטנציאליים. הלקוחות מעריכים את המקצועיות והחדשנות שהכרטיס ביקור הדיגיטלי מביא, ואלמוג מדווחת על גידול במספר הפניות ובהיענות לשירותיה.